When you can't be everywhere

 
Kan passa på och svara här på en kommentar ..
"Fotade du L:C på söndag, eller L:D på lördag? :)".

På tävling brukar jag sällan fota speciella klasser. Fotar i princip alltid alla från min klubb och utöver dom så finns det ett par andra som jag alltid vet brukar vela ha bilder, varav några har bett mig fota dom också.
Så har man någon gång frågat mig efter bilder osv så brukar jag försöka lägga den på hjärnan och fotar då det ekipaget på varje tävling om jag har möjlighet :)
 
Men det är ju oftast så att när jag väl är på tävling så är jag med som groom och då prioriterar jag inte kameran. Den åker bara fram då om jag råkar ha gott om tid. Så det är väl lite därför jag inte fotar speciella klasser eller massa ekipage.
Men när jag har tid till övers händer det att jag ibland fotar random ekipage också, så det är inte helt omöjligt att man kan ha hamnat på bild ändå :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide