Even lights can fade away

Skönt att det är fredag äntligen. Har typ varit en dag i förväg hela veckan, så känns som att jag väntat på helgen hur länge som helst nu ;)
 
Idag har jag fixat och grejat på så hästisarna är redo för tävling imorgon. Ovanligt lite att packa när man bara ska över dagen. Skåpet ids vi inte heller ta med, så känns väldigt knasigt ;) Och knappt någon mat behövs ju. Har i alla fall skrubbat fötterna på båda djuren och rengjort ansiktena, men skippade helbadning. Tack gud för att man inte har en vit häst, haha. Olle har ju fått förvildats lite när han inte varit med på tävlingen innan. Eller ja, egentligen är det bara hovskägget som förvildats, men det är väl nog, haha, så det rök nu i alla fall.
Smorslat upp alla träns osv och letat fram schabraken som ska med. Känns som att jag gjort det mesta klart. Ska knoppa båda hemma innan vi far så måste kliva upp tidigt så jag slipper stressa. Olles man går alltid smärtfritt, men tror aldrig det hänt med Patsys, hehe. Får alltid psykbryt på hennes hår, knopparna blir verkligen aldrig som man tänkt sig ;)
 
Känns hur som helst som att jag varit sjukt effektiv idag, hunnit med en massa. I stallet i alla fall, för hemma har det inte blivit mycket gjort, hehe. Tänkte faktiskt kolla en serie innan det är dags att sova. Känner att ögonen börjar bli lite trötta, och dumma jag glömde ta ut linserna innan jag målade naglarna, så nu måste jag vänta ett par år tills det torkat också ;) Tog mig aslänge att skriva allt det här, haha. För egentligen hade jag inget att skriva så har fått pressa fram massa ord, därav det yrsliga upplägget. Ska springa och slänga kameran på laddning i fall att jag får tid över att fota något imorgon, dock inte så stor chans. Men vi hörs, tjing.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide