Force of nature

Tänkte blogga igår, men dom enda beskrivande orden för dagen hade varit: känns som jag blivit överkörd av en traktor ;) Haha, var sjukt öm lite överallt och lovar att min högra arm blivit 1dm längre. Så tack gud för Linnex! Utan den hade jag nog inte ens kommit upp ur sängen morgonen efter, hehe.
 
Idag behövde Anneli longeringsassistans till Norpan. Konstaterade att min rörelseförmåga blivit tusen gånger bättre så kunde rycka in som tur var. Gjorde också allt annat åt honom när jag ändå var där. Han skötte sig så fint när vi longerade och han var lite hurtigare än sist då jag typ fick jaga honom ;) Men sen blev det lite spring i ridhuset med en massa hästar hit och dit och stämningen blev rätt stressad och då drog han några tokgrejer. Fast sen lugnade han ner sig igen och vi kunde avsluta lugnt och fint :)
 
Alltså hur mumsig är han inte lilla Snorp :) Går inte ens att lessna på den här bilden.
 
Men nu ska ni höra det dåligaste .. Gick försiktigt ute eftersom det är ashalt och tänkte att det är fan bäst att jag inte halkar just nu, ännu mera aj liksom. Och när jag tog in Nobbe från hagen blev han rädd för dunderklumpen längst bort och vet ni vad han gör då? Jo, han kör över mig så jag flög all världens väg. Som tur var stannade han när han såg att jag låg på marken och han drog inte ens i grimskaftet, hehe, men han kollade rätt roligt på mig. Så vad fan är oddsen att bli översprungen två gånger på lika många dagar, haha. Tror jag kan räkna på en hand alla gånger tidigare det hänt sen jag var 8 år, eller minns till och med bara en, men säkert förträngt några ;) Aja, tur man är rätt härdad ändå.
 
Nu dags för mina måndagsserier, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: anonym

Vilken sida använder du när du redigerar bort grimskaften? :)

Svar: Photoshop är väl bäst, men det går på Picmonkey också osv.
Jessica Köhler

2014-03-14 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide