This is just madness

Här en helg var vi på loppis med moster och hon fynda lite billiga grejer. Sen köpte vi guldspray och så fick jag äran att snygga till dom. Superenkelt och faktiskt riktigt kul. När jag var klar med det vi skulle spraya ville jag bara leta mer saker att förändra, haha. 
Elefantvasen gick ju från sjukt ful till rätt ball. Hade nog inte haft den som original, men definitivt efteråt. Allt skulle till Jossi som ville ha guldiga prydnader i hennes nya vardagsrum. Och vet absolut en som kommer göra det här fler gånger, och säkerligen till min egen blivande lya, dock inte guld trorja ;) Syns kanske ingen megaskillnad på långa vasen på bild och hjärtgubbarna fick en omgång färg för den hade en spricka ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide