Depended on a single man

Hunnit med det mesta som jag hade inplanerat idag. Gjorde bland annat en tårta till mammisen på morsdag i förskott. Hon blev jätteglad, för hon hade inte väntat sig någonting alls. Vi har egentligen en deal att vi inte ska ge saker på typ morsdag osv, men fick ingen tårta sist jag fyllde år (vi glömde, haha) så tänkte att jag lika kunde göra en nu och slå ihop det, haha ;)
Packat allt och får till och med plats med min kudde. Håller på rensa min mobil och ladda ner lite musik till en annan så jag kan roa mig med sånt utan att slösa batteri på min vanliga, hehe. Drar iväg en sväng imorrn, så vi hörs!
 
Hehe, går alltid all in med toppingen. Och råkade köpa grön skrivkräm istället för röd, #fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide