I come to learn

Gårdagen bestod av stall från sju på morgonen till åtta på kvällen. Tungt, men gick ändå rätt snabbt. Har man trevligt sällskap så går det ju ännu snabbare :) Dagen har bestått av ingenting. Busy doin' nothing stämmer bra in på denna måndag, haha. Har organiserat min "seriemapp" osv och nu inväntar jag bara hockeyn.
Imorgon ska jag bland annat ta med mig kameran till stallet och fota lite hoppning. Eller hoppar dom inne så struntar jag i det, men annars ska jag försöka få till lite bilder som jag själv blir nöjd med. 
 
Veckan ser lugn ut, ska mysa med gossen, hjälpa och packa grejer, gå och käka med mamma och pappa, kvällsfodra, mysa med en annan gosse och lite sånt. Har verkligen inget speciellt att se fram emot nu på länge. Ska väl fara söderut, men har inget exakt spikat datum, så kan inte riktit tagga det än, haha. Laters.
 
Den nya ridskolehästen Pärra och jag hängde litegrann ;)

Kommentarer
Postat av: vanessa

vars tar du bort grimskaften, vilken sida? :)

Svar: Photoshop, Picmonkey osv :)
Jessica Köhler

2014-05-20 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide