The noise we make

Well hello allihopa. Har varit slö och inte bloggat. Har inte gjort desto mer i veckan, men förra helgen var ju skoj. Bara det att jag inte hade tid att uppdatera då och sen är det kanske inte så kul att läsa massa i efterhand.
 
Men allt i livet är inte kul, så drar förra helgen lite snabbt ;) Torsdag for vi till Vännäs, jag, Jullan och Månne. Kom fram rätt sent, så installerade hästen och pratade lite med våra klubbmates som redan var där. Fredagen skulle vara rätt lugn, då J inte skulle tävla. Knoppade ett antal ponnysar och fotade massa. Slutade med att J tävlade en klass i alla fall, haha.
 
 
Lördag och söndag var ungefär likadana. Klev upp tidigt och knoppade djuren och fotade sen alla från klubben och groomade åt Jullan. Tycker Månne var finfin ihelg. Han gjorde en superrunda i MsvA debuten och så fixade han ett litet SM-kval också. Haft jättemysigt och skoj, det är så kul att vara på tävling. Och ponnytävling är lite annat, för det är så himla mycket folk man känner och man har alltid något att göra eller någon att hänga med :)

 
Fotat alla RKD:are, men det regnade satan typ varje dag och satsade mer på kvantitet än kvalitet, haha. Ingen annan som bryr sig om kvallan annars ändå så då körde jag mer på att få så mycket bilder som möjligt ;) Känns som att det blivit mycket sånt på senaste, men ska försöka skärpa till mig och fota bilder jag själv blir nöjd med.
Aja, sen på söndag brassade vi hem alla ca 53 mil, lite trötta, men det gick finemang. Förutom att vi höll på köra på en anka, haha. Som i efterhand nog var en tjäder eller något liknande ;) Men i alla fall, tack Jullan att jag fick utnyttja dig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide