The time when they used to hang

Gårdagen var väl den mest händelserika på hela veckan. Tror jag har varit utanför dörren 2 gånger räknat med igår och kammat håret 0 gånger den här veckan, haha. Men som sagt gick jag till stallet och fotade lite och snackade med folk. Sen lagade jag mat hemma (kors i taket), när pappa slutat jobbet kom han och hämtade mig och så for vi och handlade. Min pappa är så snäll :) 
 
Idag har jag faktiskt också lagat mat hemma, känner mig riktigt duktig. Har också kommit ikapp litegrann med bilderna. Ska bara slå på dagens serier och sen hoppa i sängen. Imorgon är det stallpass hela dagen, så ni vet vars ni gärna får vara om ni har lite att göra ;) Förhoppningsvis kommer ridskoleryttarn som skrivit upp sig så slipper jag vara helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide