Almost is never enough

Helgen på tävling var super, det är ju så himla kul. Har groomat åt Emma, men samtidigt haft jäkligt fritt så hunnit fota alla våra klubbare och en del andra mellan varven. Men önskar att jag ibland kunde vara på tävling och bara fota. För nu har jag skickat till alla jag hade bilder på och flera andra har hört av sig och frågat om jag har bilder på dom också. Hatar att inte ha det, känner mig så taskig, haha ;)
Men samtidigt hade det varit skönt att bara vara på tävling och grooma och chilla och inte springa runt överallt för att hinna fota alla.

 
Och det är inte bara själva tävlingen som är skön, utan kvällarna också. Så mysigt att bo på plats och att massa andra också gör det. Chillet i stallet på kvällen är nice, och sen hängandet. Jag, Emma och Fanny kollade film båda kvällarna. Eller ja, vi försökte ena dagen, men det lagga och andra dagen somnade alla, hahaha ;)
 
 
Sen gick det jättebra för Emma och Chippy. Första klassen var super, där satsade dom och fick ett litet nedslag i omhoppningen. Andra klassen var dom felfria. Sista klassen var dom bäst och vann. Så första nollan i LB och första vinsten för dom.
När jag är med på tävlingen med ponnyerna så går det bra, jag är som en turmaskot, haha. Skojar inte ens. När jag var med Jullan på hennes första tävling med Månne så nollade dom. Sen i Boden minns jag inte riktigt hur det gick i alla klasser, men vet att jag har en bild med vinnarrosett, så obviously gick det ju bra där. I Vännäs debuterade dom MsvA hur bra som helst och placeringar och fina rundor i MsvB. Och ja, nu Emma som leverera. Haha, och bara för att jag skrev detta nu så kommer det nog aldrig mer hända ;)
 
Alla RKD:are har varit duktiga, superkul. Och kul att det var både ponny och häst samtidigt. Har haft skoj som attan i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide