Don't tell them

 
Dagen har bestått av en massa packande. Jag och Emma hade en bra plan, trodde vi. Visade sig att vi var rätt extrema tidsoptimister och planen sprack ganska rejält, hehe. Men vi hann ändå med allt som vi skulle även om det inte var i exakt den tidpunkten vi hade tänkt oss ;)

Som sagt så packade vi alla hästgrejer och gjorde ordning och reda. För imorgon bär det av mot Luleå och jag hänger på lirarna. Man gillar ju tävlingslivet så bara att passa på när det går ;)

Sen longerade jag en envis Silli och efter det kvällsmockade jag min del i ridskolestallet. Och snälla som vi är hjälpte vi Amanda att packa lite och organiserade i hennes kaosiga skåp. 

Har nog packat allt mitt klart också, så nu kan jag ta det chill och kolla mina serier resten av kvällen. Aja, ska bli himla kul med helg, vi hörs och syns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide