It always start over once again

Händer fortfarande inte så mycket, så känns liksom onödigt att blogga ;) Fotade några hoppgrupper i tisdags, men det var inte så rolig övning och inte heller bra bilder, så dom ids jag inte ens dela med mig.
 
Idag tvingade vi Amanda att rida i dressyrsadel på Sillen. Fattar inte ens att vi lyckades få henne att göra det, hon är alltid så tjurig och ospännande, haha fan vad taskigt det lät ;) Men jäklar vilken skillnad vi såg, så jag och Moa var väldigt nöjda, hahaha. Försöker alltid få folk att göra random saker, hitta på lite knas. Går inte alltid att få med dom på mina påhitt, men ibland funkar det allt, hehe ;)

Är mer eller mindre i stallet varje dag, gör inget speciellt, bara hänger och pysslar på med diverse grejer. Får hjälpa A to the manda lite när hon rider ibland i alla fall och det är skoj. Alla gillar väl att få styra och ställa över andra va, hehe? Nä, men det är så kul när man förklarar något och ryttaren ändrar och man ba yes, det blev exakt som jag hade tänkte mig. Även om det bara är minstaste grejen. Äsch, går inte att förklara, men är kul i alla fall ;)


Och har faktiskt fått lite ridsug nu på senaste och inte bara ridautsug utan även lite dressyrsug, och hoppsug har jag nästan haft hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide