Shine brighter than a lighthouse

Händer verkligen ingenting kul i mitt liv just nu. Är som inte heller motiverad till att göra desto mer heller. Har gått tillbaka till mina fuckade sovvanor och kör liksom på det. Fast imorgon ska jag tvinga mig själv att göra bort lite saker från mina måsten och kanske passa på att dra förbi establo när man ändå är i farten. Hatar när man inte har något alls inplanerat på flera veckor, man har ju som inget att se fram emot. Har nog nästan bestämt att jag ska åka iväg i december i alla fall, men det är ju tusen år kvar ;)

Tänkte dela med mig av en låt när jag ändå håller på .. Stör mig som fan att den inte finns på Spotify dock. Ni som sett 22 Jump Street har säkert hört den redan :) Tycker det fan är dåligt med bra och ny musik nu på senaste. Alla man har är ju sönderlyssnade typ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide