Stay high

Fotade lite bilder på Julia och Joanna när dom var värsta stiliga. Tycker nästan alltid såna bilder blir fina, för det är ju inte ofta man liksom fotar sig och hästen med klänning och högklackat ;) Sen blev jag kanske inte supernöjd, men som vanligt hade jag kunnat hålla på i tusen år tills jag hade haft massa bilder att välja mellan, men modellerna frös lite så det gick ganska fort alltihopen, hehe. Gillar i alla fall att det hade blivit lite frostigt överallt så man slapp den blöta, mörka färgen på allt i bakgrunden :)
Och sen hade jag så mycket tid över att jag tvingade Moa att ställa hennes häst som modell lite snabbt ;) Började visserligen snöa lite, och den var mest intresserad av saker åt fel håll, men den är stilig i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide