Wicked wonderland

Fotade ju lite bilder på Olle innan jag rakade av han pälsen, den var så fin och härlig färg. Det blev dock lite tidsnöd så skippade knopparna denna gång. Provade också ha lädergrimma istället för träns. Trodde bakgrunden skulle bli svindålig eftersom alla löven lossnat och allt är rätt grått och trist. Men den lilla snön som hunnit komma gjorde sig faktiskt bra. Fast bilderna blev inge speciella, men helt okej ändå. För när Olle modellar går det ju inte att få fula i alla fall ;)
Sen hoppade jag in i några bilder bara som minne och kul att ha. Fastnade för en bild direkt som jag bara var tvungen att lägga ut tidigare även om jag inte gillar att vara med på bild ;) Han är så fin lillhjärtat. Aja, här kommer några av dom andra. Alltså visst är han så söt så man smälter?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide