Deckchairs on the moon

Hoj, har vändit på dygnet helt och hållet just nu. Sover hela dagarna, vaknar sent på em eller kvällen, är vaken hela natten och somnar kring 8-9 på morgonen. Jag är en nattmänniska, så det funkar ju rätt bra ändå. Men nu är jag så himla rastlös igen att jag kanske borde vända tillbaka och börja göra något på dagarna ;)
Funderat om man kanske skulle ta till vara på höstens underbara färger och passa på att fota en massa nu.   
Men är så sjukt osugen på att fota så det inte är sant. Mest för att jag är så less på att jag inte får till bilderna som jag vill. Känns inte som det finns någon slags utveckling. Lite mitt eget fel eftersom jag kanske borde engagera mig mer kanske, haha. Och nu börjar ju inneperioden snart när det kommer till ridbilder och det är ju såå tråkigt, hehe.
 
 
Å jo, lämnade ju bilen till verkstan imorse. Måsta hatea lite nu bara. Den kom i alla fall halvvägs dit, sen fick vi bogsera. Känns ju som att den varit säkert tusen gånger på verkstan det här året. Nåja, nu har vi tack och lov bytt ställe eftersom det förra var åt helvete utan att överdriva. Vi tog ju det stället först eftersom det sas att dom var bra på BMW och dom brukade vara bra förr. Men nu var det nya människor och dom var inte bra någonstans. Kändes sjukt oseriösa och obrydda såhär i efterhand. Nya stället är top notch i jämförelse.
Och anledningen till att den fått vara på verkstan mer eller mindre hela tiden är ju för att dom förra hittade inte felet som vi lämnade in den för, så dom lagade något random och sa att det var fixat. Vilket det inte var förstås, så fick ju lämna in den igen och igen och igen eftersom dom gjorde samma sak hela tiden. Och dessutom tog det ju flera veckor innan man fick tillbaka bilen varje gång. Tillslut var jag ju med och bara det här är felet och då fattade dom efter lite tjat och lagade rätt. 
Trodde vi. Anledningen till att vi fått lämna in den på nya stället är ju för att det förra failat och dom måstat laga det som dom förra lyckats förstöra. Så nu efter att den funkat ganska länge och plötsligt pajja igen så tänkte jag att det var något nytt fel. Visade sig att det inte var det utan det tidigare felet var så dåligt lagat och i stort sett helt failat så dom fick göra om allt eftersom det blivit värre än innan. Haha, alltså what the fuck. Gissa om man blir lite lack. Verkar i alla fall som att det blir ordentligt gjort nu och snabba är dom ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide