I only want what I can't have

Long time no see. Blev inte att åka bort. Blir kanske senare om jag lyckas pricka in det snyggt. Har varit extremt rastlös på senaste. Men som tur var tog jag tag i mig själv och åkte till stallet i tisdags och spenderade flera timmar där. Med bästa Olle som är hemma igen. Han är så underbar att man aldrig vill gå därifrån. Som vanligt hade folk saknat mig så tänkte börja dyka upp lite oftare ;) Fick i alla fall ett uppdrag när jag var där.
Så i onsdags tog jag hand om Cotten. Har saknat det där att ha en häst som sin egen en hel dag och bara få pyssla på. Allt sånt där pyssel kan man ju visserligen göra när som helst egentligen, men det är som extra roligt när man har hästen för sig själv liksom ;) Så spenderade flera timmar i stallet och myste på med honom, och Olle förstås.
 
 
Idag tänkte jag att jag skulle ta itu med Olles man så han slipper se ut som ett odjur. Men kom kanske 500 meter innan bilen nästan dog helt och hållet mitt på vägen. Som tur var så överlevde den tillräckligt så jag kunde vända och styra hemåt. Den gick max 30 km/h och det var inte stabilt. Så snart hamnar den på soptippen. Hatar bilar.
Så får fixa stallet imorgon istället och hålla en tumme att min cykel funkar i alla fall så jag kan ta mig hyfsat snabbt överallt.
 
I princip alla mina serier har uppehåll just nu, så försöker hitta nya att följa medans. Lyckas dock alltid hitta serier som bara körts en säsong, och det ser jag ju klart på två dagar typ så då måste jag hitta nya igen. Haha, och det är inte så lätt med tanke på hur många jag redan följer och redan sett ;)
Insåg nu att jag inte fixat Dundretbilderna och inte uppdaterat från sista hoppträningen. Tror dock inte hoppbilderna var så mycket att hurra över för det var sol i alla grupper och mörkt i sista. Men får nog kolla igenom dom och se om det finns några värda att lägga ut. Och Dundretbilderna gissar jag är fett hemliga, så dom får jag nog inte göra något av, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide