Partition

Ett tag sen jag skrev ett vanligt inlägg också. Men seriöst, jag gör så himla lite just nu så det kan inte ens bli tråkigare, haha. Har i alla fall lyckats vända på dygnet sen vi nattvaktade. Fast vände alldeles för mycket så vaknar 6 på morgonen varje dag. Dom första dagarna kunde jag inte ens somna om då, men nu har jag börjat lyckats med det åtminstone ;) Så har också varit i stallet flera dagar eftersom dagarna annars blir så långsamma och tråkiga.  Verkar som att jag har planer för helgen i alla fall och det känns riktigt skoj.
 
Haha och biljäveln, den funkade inte ens en hel dag så kraschade den igen. Det var bara för att jag jinxade när jag skrev om det sist. Nu vet jag inte om det är ett gammalt fel eller ett nytt. Tror dock att det är ett nytt. Nåja, det där får pappa sköta. Är så less, så bara att vänja sig med cykeln och sen när snön kommer är det bara att dra på långkallingarna och vantarna och promenera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide