Wild hearts can't be broken




Hittade den här bilden på min dator igen och fick värsta feelgood-känslan. Det här är en av mina favoritbilder. Mest bara för att jag så tydligt minns just det där ögonblicket, just den känslan. Var så himla glad och tror det syns rätt bra också ;)

Har säkert lagt upp den tidigare flera gånger. Att rida Valle är det bästa, att bara vara med honom är det bästa, men sen att lyckas hoppa felfritt på våran första tävling är rätt awesome. Min bästa vän och största kärlek <3

Har inte många bilder på mig själv och hästarna tråkigt nog. Kanske inte så konstigt eftersom jag var den enda "fotografen" då för tiden. Och det fanns inte många själar som orkade ta sig tid att hjälpa och fota åt mig då heller. Men hur som helst så ligger denna bild högt på topplistan, trots att det är en mobilbild ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide