Keep me honest

Helgen sprang iväg snabbt som vanligt. Fredag blev det en tur i skogen med Klas och dressyr med Chico och Sune.


Lördag vart en uteridardag. Olle, Chico och Sune fick lufta sig i solskenet. Körde kremma med Olle, minns inte ens sist jag red dit, men det var så härligt att höra hovklappret mot asfalten, vårkänslor! Sune gjorde debuten i skogen och den biten gick prima.
Var sen hos Flisan med dom bästa väninnorna och käkade grillat och hängde.
 
 
Söndag hade jag utsläpp och så fixade jag allt till kusarna, red ut med Klasse och Patsy. Inte suttit på PS rygg på jag vet inte hur länge, år och dar typ, så var skoj att vara tillbaka där :) Sune fick gå ett pass dressyr. Gick okej, bättre mot slutet, men är inte riktigt nöjd med min ridning. 
På kvällen drog jag och testade yoga. Har velat prova det ganska länge så passade på nu. Är ju annars så feg och folkskygg, men med alla stallisar känner man ju sig rätt trygg ;) I början kände man sig ganska flummig, men efter ett tag kunde man slappna av och bara köra på. Ska lätt gå nästa gång också, kul att göra lite annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide