The kids in the dark

Åh, känslan när man har massa bilder att redigera innan man kan blogga. Har skjutit upp det i en vecka nu, måste ta tag i det. Har haft en massa skoj jag tänkt skriva om, men allt det lär jag ju ha glömt bort nu efter så lång tid. Med tanke på att jag glömmer saker efter någon minut så vore det amazing om jag skulle minnas allt tillbaka en vecka, haha. Men till mitt försvar så har jag brist på B-vitamin och då kan man få minnesstörningar, hehe ;)
 
Ska försöka ta itu med bilderna och komma igen med bloggandet ikväll. Förhoppningsvis blir jag inte i stallet hela kvällen så då är det lugnt ;) Fast har ju en del att ta itu med där också så kan hända att min plan spricker, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide