Even the devil’s been an angel

Som sagt tävling ihelg. Det är som alltid kul med tävling. Inte fotat så mycket. Första dagen vart alla bilder kaos, så var inte alls sugen till andra dagen först. Men sen vart det lite roligare anyways.
Som vanligt önskar jag att det ibland bara var tävling där man fotade allt och alla och inte behövde tänka på annat. Och ibland önskar jag att man fick typ lämna kameran hemma och bara grooma och kolla tävling, haha.
 
 
Kanske slänger in någon bild någongång. Kom ju på att jag inte ens hunnit redigera klart dressyrbilderna från förra helgen ens. Måste försöka ta mig tid till det och kolla mina serier som jag i princip inte sett på en vecka. Har så himla fullt upp med annat så det har liksom blivit lite prio noll. 

Chippy. Haha, en häst hade kommit lös och gjort kaos i halva stallet. Lucky på hemmaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide