Her love is like a loaded gun

I vanlig ordning har jag haft så mycket att göra att jag knappt öppnat datorn. Och när jag väl gjort det har jag bara orkat kolla typ ett avsnitt av en serie, sen varit för trött för att hålla ögonen öppna ens. Så dåligt med bloggning och ännu dåligare med att fixa alla nedrans bilder ..

 
Minns inte ens vilka dagar jag gjort vad. Men har lite bilder från veckan så minns att jag ridit en massa i alla fall, haha. Måndagslektionen med Lonk minns jag gick bra. Fick till galoppjobbet riktigt bra också. Sen såklart ridit Klasse varje dag med varierande resultat, haha. Premiärade på banan igår och det gick super, han är ju för skön. Hunnit med att rida Kotten och Olle också, och ännu mera Chico. Så ja, fullt upp. Igår hade jag fem hästar, så ni kan ju förstå att det tar sin lilla tid, hehe. Tar ju också hand om Sillen och Chica nu medans deras mattar är i Göteborg och roar sig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide