With your everlasting line

Jag fick sovmorgon idag istället, yes. Eller jag hade ju redan vaknat av väckarklockan, men fick somna om. Men då råkade jag snarka på rätt bra så min nya plan höll sig inte riktigt som jag tänkt mig.
 
Red Klasse en stund i ridhuset och kände bara på han och försökte hitta lite knappar. Har ju bara ridit Chico i ridhuset sen jag började igen, så när jag fattade galopp kändes det helskumt när det var en vanlig, långsam galopp och inte den stora, snabba och höga jag har blivit van med ;) Aja, han var fin lille Klas.
 
Sen red jag lektion med Chico. Han var så fin och avspänd redan från början. Det var en islandshäst med i vår grupp denna gång och den var han dock lite skeptiskt till när den kom för nära, haha. Till och med i det jobbigare varvet i galoppen var han superfin, och i det lättare varvet var han nästan för fin ;) Han var så himla avspänd och bra i traven att jag tillslut fick sätta ännu mer tryck osv för det vart nästan för lagom och bekvämt. Nu vart det här bästa lektionen hittills. Eller bästa passet hittills ju. Sen sa boxgrannen att hon tyckte jag red han fint, även om jag ännu inte är riktigt i ridform. Det var ju kul, älskar ärliga komplinmanger ;)
 
Haft Bocci idag också. Fullt ös, blev en lång dag. Men det är ju bara mysigt att vara i stallet en massa när man har saker att göra :) Imorgon ska jag försöka börja städa igenom Lottas skåp som är kaos. Nu när jag ska vara där och gräva varje dag så måste det bli lite mera ordning, haha.
Men nu är det bara att hoppa i säng, ska upp tidigt och jobba imorgon så vore nice om man gärna är lite utvilad i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide