I'm chasing shadows too

Åh, måste bara dela en grej (tryck på länkarna liksom). Dom flesta har garanterat hört Firestone med Kygo, men seriöst lyssna och kolla på den akustiska versionen också då. Tycker den är så härlig även om det inte är så stor skillnad kanske, men älskar Conrads röst! Som man hör ännu tydligare i den versionen. Hur bra är han inte live liksom. Och ja, Kygo är ju mysig också förstås. Kan man spela piano ligger man ju definitivt på plus ;)
Och försökte såklart hitta fler låtar som Conrad sjunger, men var inte så easy först att bara googla typ Conrad, haha. Men nog hitta jag i alla fall. Han är bland annat sångaren i ett band som heter Sons of Midnight, så diggar ni också hans röst så vet ni nu vars ni kan hitta lite mer av den ;)

Typiskt mig att måsta veta mer och verkligen googla fram allt. En gång såg jag en artikel om späckhuggare och efter det kunde jag sjukt mycket onödigt om späckhuggare. Kunde lätt redogöra typ vad valen från filmerna Rädda Willy hette egentligen, vart den kom från, vad som hände med den sen, vart den dog och om en massa annat osv. Haha, det fanns kvar i min hjärna ett par dagar, sen var det utbytt mot någon annan fakta. Tror jag är kungen av onödigt vetande, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide