I'm gonna show you crazy

Wehå, första ridlektionen på 1 år är nu gjord. Kändes ju lite spännande att vara med på det igen, hehe. Men jäklar vad mycket man fick tänka på redan från start ;) Tyckte ändå vi kom igång rätt bra och fick ordning på en massa. Fick dock gå ner i skritt rätt ofta för att rätta till och korrigera där eftersom jag ville vara säker på att jag gjorde rätt innan jag sa åt honom att göra det jag bad om. Fick flera aha-moments, så ska bli kul att jobba vidare sen :) Var kanske inte snyggaste ridpasset, det var mer effektivt ;) Är i alla fall nöjd ändå och längtar redan till nästa gång!

Haha, han ser så himla nöjd ut efter att ha mulat ner hela näsan med sitt klegg, varje gång ;)

Har också haft Ebbe, men det blev inte riktigt som planerat, så bara puss och gos med honom. Hunnit göra en massa småsaker eftersom jag kom så tidigt till stallet :) Imorrn har jag i alla fall Bocci och så tänkte jag kanske kolla lite hoppträning och småpyssla med vitnäsorna om jag hinner. Blir dock lack att det ska vara så förbannat kallt. Min bil startar inte och hatar att anpassa mig efter skjutsen som aldrig kan köra när jag vill, hehe. Och kan inte gå nu när jag är sjuk för får ingen luft i kylan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide