The mess that you're in

 
Min skräpbil startade inte idag. Jag som var säker på att den skulle göra det. Så min planering sprack, jag var tvungen att springa in och klä på mig mer, hämta hörlurarna och promenera till stallet. Av alla dagar att måsta gå så blev det just denna, suck. Världens snöstorm så det var fett mycket snö överallt. 

Haha, och så skulle jag rida ut med Chico så det var bara att härda och gilla läget ;) Tror hästen var mer bekymrad över vädret än vad jag var. I skogen var det lite mer lä, men sen på dom öppnare ställena var det storm så blev inte längre än till banken och tillbaka. Vill rida runt hela stigen snart, men vill helst slippa möta skidåkare och vill verkligen inte träffa älgarna, hehe. Satsade mest på skritt och galopp denna gång. Det var så skojigt att brassa på i nysnön :)
 
Dom kommande dagarna blir tidiga så nu är det slut på sovmorgon. Helgen består ju mestadels av fotning på klubbtävling, men även en och annan ridtur. Har också tagit utsläpp av hela laget. Så kommer ha fullt upp.
Och nu händer det en hel del skojsigt, så är taggad på kommande veckor, wehå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide