And I don’t care it’s obvious

Hade bara inplanerat marktjänst idag, men standard att det blir change of plans mitt i allt ;) Tur man är flexibel. Red Nobbe på hoppbanan och han var så fin så och väldigt skötsam. Sen hade Lo börjat rida Klasse och så kom jag och tog över. Blev ett riktigt mördarpass för henne, men det behövdes verkligen. Nu måste jag lära mig rida mera! Även om det var hyfsat jobbigt så var det asbra och fick hästisen att springa ärligt fint osv.

 
Drar iväg en sväng över dagen imorgon och sen spenderar jag helgen i stugan. Så har hunnit göra diverse grejer redo tills dess, men har ett par jobbiga kvar och det är redan natt och jag som ville kolla lite serier också, haha. Ska upp tidigt och rida lite på morgonen innan avresa så bäst att lägga på ett kol, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide