Don't mind the lipstick colour

Fullt ös. Stallpassade hela söndagen och hann med en tur i regnet med Lonken.
Måndag var det stalljobb igen och sen red jag Patsy som skötte sig prima. Red lektion med Lonk och det var inte alls så bra. Ålle var nöjd med formen och tyckte det var bästa hittills, men jag tyckte hela passet kändes grisigt. Enda jag var nöjd med var högergaloppen som blev top notch. Aja, fick ju rida ganska effektivt och då kanske det känns lite grisigt innan det börjar kännas nice ;)

 
Samma med jobb idag. Tänkte sen vara lite snabb och hinna hem till middagen. Red ut med Chico och det var roligt som vanligt. Han var pigg, glad och lydig. "Hoppade" lilla banken igen och han tycker det är så lattjo. Och så brassade vi på hela Abborrstigen hemåt och det var ännu mer lattjo ;)
Fick sen erbjudande att rida lite mer och det kunde man bara inte tacka nej till. Så var med i hoppgruppen med Sune. Var fan nästan lite nervis innan, helt säker på att jag skulle ordna minst en ofrivillig avsittning. Men tycker det gick över förväntan, speciellt med tanke på hur lite jag hoppat osv. Sunis skötte sig finemang! Trodde bara jag skulle tordas köra minihinder, men styrde på 1 meters hinder utan att blinka typ. Haha, och det är stort för mig just nu ;) Hade så himla skoj! Fick lite film, det såg mycket värre ut än vad det kändes, haha.
 
Avverkat 14 timmar i stallet igår och idag, hade nästan lika kunnat sova där också ;)
 
 

Ett filmklipp publicerat av Jessica Köhler (@jjessicak)Jun 2, 2015 kl. 11:35 PDT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide