Walked into the flames

Haha, samma visa varje gång .. Om jag inte bloggat varje dag tänker jag alltid att jag ska dra en snabbrepris på föregående dagar, men slutar med att jag ändå knappt kommer ihåg vad jag gjort. Tar mig typ år att fundera ut vad tiden gick åt till dom dagarna. Ibland minns jag ju knappt allt som hänt samma dag ;)
 
I torsdags red jag i alla fall lektion med Sune och han var riktigt bra faktiskt. Tyckte vi fick till galoppen nice, bästa feelingen på det hittills tror jag allt. Så det var kul :)  Gissar att jag ridit lite annat där emellan också, för verkar vara det jag gör mest just nu, haha.
 
 
Fredag var extremt effektiv. Jobbade en kortis till lunch och sen hann jag med 3 hästar och var hemma till typ 18-tiden, kors i taket .. Med tanke på att det är mig vi snackar om .. Longerade Patsy som var riktigt fin! Red dressyr med Klasse som också var fin! Och skrittade ut med Chico som var grym, kunde rida på helt lång tygel hela vägen i storm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide