You always agree

Känner mig alltid så duktig när jag klivit upp tidigt och gjort bort jobbiga möten, haha.
Drog till stallet tidigt och gjorde marktjänsten till alla 3 kusar. Sen har jag och Lo kört världens röjning i skåpen. Äntligen! Tror jag väntat ett par år på denna dag, haha. Men nu var det bara att passa på när vi fått en container att dumpa allt skrot i. Jag är egentligen en sparare, vill aldrig slänga och allt kan vara "bra att ha" .. Men nu jäklar röstade jag släng på det mesta ;)

 
Skulle sen hem och chilla ett par timmar, men planen ändrades snabbt. Blev bara hem och äta, sen dirr till stallet igen.
Red ut med världens bästa Klasse. Han är bara bäst och fin som få. Kär i honom idag igen :) 
 
Lovade att fota lite hoppning idag också, så det gjorde jag. Behöver träna mer på det, för verkar helt tappat stinget, hahaha. Ska försöka dra fram kameran mer nu resten av året osv. Och verkligen försöka få till det precis som jag vill! Less på att bara få skruttiga bilder, haha ..
 
Avslutade dagen med dressyrlektion på Chico för Anneli. Vi var bara två i gruppen så det var riktig lyxigt. Är supernöjd över passet. Utmanade mig själv lite mera och var lite striktare på grejer som jag brukar omedvetet fuska med och det ledde till en kalaskul hästis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide