But looking back I see a setting sun

Fybubbelen vad trött jag var imorse. Blev väckt av att det ringde astidigt, men tröck bort det och då blev jag istället spammad med massa sms, så slog av ljudet, blev då spammad på snap och fbchatten så den höll på vibrera sönder. Tillslut satte jag mobilen på flygplansläge och kunde sova i alla fall en timme extra, haha ;)
 
Var riktigt långsam idag. Tog mig nästan 2 timmar att mocka till 3 hästar, helt sinnes. Men till mitt försvar så var det faktiskt stökigt hos allihopen ;) 
Red ut Chico med Emma och Chippy. Var lite lur på att en viss vit ponny skulle dra på sken som är dens standardfart, men faktiskt imponerad över att den faktiskt kunde galoppera normalt. Även om den kanske inte var så nöjd med det, men ändå ;) Chico tyckte det var skoj att galoppera i skogen med en polare, han var duktig och lydig. Och han fick träna på att springa mer framåt i friskt tempo, tror aldrig jag sett han trava så som han gjorde sista biten, hehe.
 
 
Red sen ut med Ollegossen och han var som vanligt bäst. Mjuk och fluffig :) Både på dit och hemvägen kunde vi galoppera lugnt och fint. Var bara på ett ställe som han drog på och blev sur för att jag tog i tyglarna och försökte bromsa lite, haha. Men annars var han top notch! 
Och siste man ut var Klasse som fick sin lugna dag. Så skrittade ut honom med Emma och Lucky. Han var lika bra som han alltid är typ. Lite speciell är han ju, haha, men det hör ju till hans charm.
 
Sen ville vi hem till Mello och skulle samtidigt hinna på affären, så vi turbade på som fan med allt vi hade kvar och lyckades hålla oss till våran tidsplan. Det har typ aldrig hänt och tror aldrig vi varit så snabba, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide