My sweetest downfall

Nu när dagarna inte är fyllda med mer än marktjänsten i stallet så finns det väl inte desto mer för mig att blogga om, haha. Igår var jag och mockade till Klasse, Olle och Chico, sen borstade jag en häst och fixade med höpåsar. Allt gick så snabbt och kunde tajma in med skjutsen så var färdig redan efter 16-tiden. När hände det senast liksom, haha ;)

Onice bild, men tyvärr den enda jag orkade leta fram på Puffster ;)

Idag gjorde jag allt åt alla tre hästarna igen och sen fick jag vara vikarie för Lina. Så äntligen fick jag rida lektion med en ridskolepålle. Har faktiskt varit riktigt sugen att rida någon av dom och nu blev det Uffe. Det var så kul och han var så fin. Han hade blivit bättre på en del punkter sen sist, i alla fall vad jag minns ;) Tror min ridpaus bara gjort mig gott för känns som att massa basics blivit bättre och då blir automatiskt en massa andra grejer bättre tror jag :)
 
Har egentligen en hel del saker jag tänkt göra innan jag skulle hoppa i säng, men var så sölig (ovanligt) så vet inte vad jag hinner med. Och hinner jag inte med allt måste jag baske mig kliva upp tidigare imorrn och det kändes jobbigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide