And every night has its day

Blev en rätt lång fredag. Drog ut i skogen med Patsy, hon var extremt tittig och sprättig. Det var bara att hålla i manen när man galoppera, för det fanns risk för att stå på näsan i gruset annars ;) Efter att ha avklarat hela vändan så kom vi till hagarna och då fick hon någon psykos helt plötsligt. Och Chico gjorde inte det hela bättre när han började fara runt och pipa och hoppa över vattenhinken i hagen flera gånger, haha. Lite kaos hör till vardagen verkar det som, heh.
Sen for jag ut med Knasen och såklart skulle han också vara på härjhumör. Men det gick över rätt snabbt och sen var han gentleman igen ;) Körde Abborr hem och det är min nya favoritsträcka just nu. Tycker vi borde få den som bara ridstig, hehe.
 
Hade litegrann jag planerat att göra när jag kom hem, men började med att slå på en serie och till den råkade jag somna. Så blev inget gjort, men skönt att somna tidigt i alla fall och sen ha lite sovmorgon att se fram emot :)
 
 
❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide